Rejestracja pacjentów odbywa się na podstawie zgłoszenia:
- osobistego,
- telefonicznego,
- za pośrednictwem osoby trzeciej (np. sąsiad , znajomy , ktoś z rodziny).
Zestaw dokumentów niezbędnych przy przyjęciu:
- Skierowanie od lekarza
- Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
- Nr PESEL
- NIP zakładu pracy (osoby pracujące)
- Dokumentacja medyczna istotna dla podejmowanego leczenia (wyniki badań lekarskich, wyniki badań dodatkowych - laboratoryjnych, obrazowych, ostatnie karty wypisowe ze szpitala lub inne ważne dokumenty dot. stanu zdrowia, jeżeli są w posiadniu)
W przypadku osób uprawnionych do świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji:
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), lub
- Certyfikat Zastępczy, lub
- Poświadczenie wydane przez NFZ (w przypadku zamieszkiwania na terenie RP).